Trochę poprzeglądałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie (możliwe że źle szukałem)
Od około 1,5 roku posiadam BB 8707g (zdjęcie poniżej):
Jest on przywieziony ze stanów i nie posiada polskiego menu.
Od razu zaznaczam że jestem laikiem jeżeli chodzi o telefony nie wspomną już o BB
Chciałbym w końcu zacząć korzystać z bezprzewodowego internetu ale nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać..
Do tej pory używałem go tylko jako telefonu
W jaki sposób mam go skonfigurować?
Dodam jeszcze że w tej chwili używam karty Heyah
Żeby usunąć wszystkie dane po poprzednim właścicielu musiałem usunąć coś takiego jak Enterprise Activation (?) i nie potrafie na nowo tego zdefiniować.. (zdjęcie)
Enterprise Activation jest używane tylko i wyłącznie jeżeli telefon ma być w sieci firmowej, gdzie stoi specjalny serwer do zarządzania terminalami Blackberry. Ta opcja ciebie nie interesuje.
Twój telefon to dosyć rzadki okaz, trochę szukałem polskiego softu do niego ale jak widzę ten aparat trafiał głównie na rynek azjatycki więc będzie ciężko.
_________________ Google i Szukaj to najbardziej obczajeni goscie na tym forum - nie zapomnij zapytac ich, zanim zaczniesz pytac nas...
---
Slownik Ortograficzny (i inne...) - plug-in dla Mozilli i Firefoxa, zainstaluj KONIECZNIE
----------------------------------------------------------
PIN:25561204
RIM 8820
Soft.ver. 4.5.0.69 (92)
Blackberry Enterprise
Miałem ten telefon i generalnie nie różni się wiele od wersji 8700.
Jedną zmianą ale istotną było to iż ten telefon korzysta dodatkowo z zakresu umts co przy wykorzystaniu telefonu jako modem daje sporą różnicę.
Soft z językiem polskim niestety w wersji 4.1 do pobrania
Coś źle zrozumiałeś. Nic nie ma za darmo. Są dwie opcje:
1. Płacisz ryczałt co miesięczny 60-80 zł zależnie od operatora i masz nieograniczony dostęp do internetu + pocztę push, czyli e-maile przychodzą na twój telefon tak jak smsy. To jest tak zwany BIS (Blackberry Internet Service).