BlackBerry: 8300
Wysłany: 2008-05-03, 13:38 "Tapety Wybrane"
Witam,
zawartość jak w temacie (proszę się nie śmiać, strona prosta z założenia a i praktyki brak):
http://strony.aster.pl/porhinio/
postaram się o co tygodniowy update.
pzdr.
Pomysł ciekawy popieram. Brak opcji dodaj tapetkę dla forumowiczów. Każdy z nas ma jakieś tapetki na BB którymi chciałby się podzielić ze wszystkimi. Kto jeszcze popiera ten pomysł
zgadzam się z przedmówcami, jakby porządnie przy tym pochodził to myślę, że można by było zrobić fajną sporą stronkę i to by najmniej nie tylko dla naszych krajanów :)
Wysłany: 2008-05-04, 12:32
No hej, cieszę się z takiego odzewu . Co do wstawiania tapetek przez forumowiczów to na razie nie wiem jak to zrobić (jeżeli chodzi o strony www to jestem kompletnym nowicjuszem, niestety). Z drugiej strony robiąc nawet tę obecną stronkę byłem rozdarty czy w ogóle ją robić bo przecież wystarczy założyć odpowiedni temat na forum i wstawiać (jeden już nawet jest). Ja osobiście sam tego "dylematu" nie rozwiążę . Rozumiem, że tym co przemawia za osobną stroną www jest ulżenie pojemności naszego serwera oraz ... no właśnie, co ?
W php moge pomoc nie ma problemu :) 3ba by bylo podumac nad weryfikacja czy dana osoba nalezy do forum. :) Można stukać do bazy forum i weryfikować dane - ale mało bezpieczne ;) po 2 wątpię aby administratorzy dali dostęp.
Jedyne co mi przychodzi na myśl to gość się rejestruje. porhinio , dostaje maila "Ktos taki a taki sie zarejestrowal" - porhinio sprawdza czy taka osba istnieje na forum jesli isnteje klika na linka w mailu i aktywuje mu konto :)
Ps: tylko czy takie mieszanie jest warte swieczkI??:D
Wysłany: 2008-05-06, 15:17
sanchoo napisał/a
Ps: tylko czy takie mieszanie jest warte swieczkI??:D
Otóż to, otóż to
W ogóle wydaje mi się, że nawet robienie oddzielnej strony jest zbyteczne, najprościej zapodawać jest posty z tapetkami na naszym forum, chyba.