BlackBerry Forum  Strona Główna BlackBerry Forum
Pierwsze polskie forum BlackBerry

FAQ - PIERWSZA POMOCFAQ - PIERWSZA POMOC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odbieraniem i wysyłaniem maili
Autor Wiadomość
Tomashx 

BlackBerry: 8310
Wysłany: 2008-05-28, 10:14   Problem z odbieraniem i wysyłaniem maili

Witam!
Jestem początkującym adminem BES i mam pewien problem, mianowicie jeden z użytkowników nie dostaje maili i nie moze ich wysyłac... w managerze mam u niego status "running" i niby wszysztko jest ok z wyjątkiem nr IMEI, którego nie ma... nie wiem co mam z tym zrobić... zrobiłem ponowną aktywacja ale nie pomogło... czy to jest wina urządzenia czy gdzie mam szukać, bo trace pomysły...

Domel 

BlackBerry: Bold
PIN: 2556EA8F
Wysłany: 2008-05-28, 10:28   

1.Czy przypadkiem jakiś program antyspamowy nie wyłapuje maila aktywacyjnego (podczas aktywacji jest przesyłany na konto mail aktywacyjny który od razu powinien zniknąć/zostać "wciągnięty" przez BES'a)/
2.Czy nie ma problemu z uprawnieniami? Czy ustawiłeś odpowiednie uprawnienia dla tego uzytkownika? Najczęściej problemy dotyczą uprawnień.
3.Z tego co pamiętam jest możliwość aktywacji urządzenia poprzez podpięcie po USB do BES'a. Kiedyś jedno urządzenia tak aktywowałem - próbowałeś/masz taką możliwość?

Daj znać, bo lista innych działań na rzecz rozwiązania problemu jest długa :)

lukas 

BlackBerry: 8800
PIN: 251D3E54
Wysłany: 2008-05-28, 11:30   

Tomashx, Dokładnie tak jak pisze Domel, zadznij od aktywacji przez podpięcie USB,
Dodatkowo sporóbuj wysłać widomość testową prosto z serwera najpierw przez emial potem przez PIN,
Dalej juz tylko uprawnienia "send i receive" na koncie użytkownka.
Czy nie jest to jakaś karta demo od providera?

Tomashx 

Wysłany: 2008-05-28, 12:04