Wysłany: 2008-05-28, 10:14 Problem z odbieraniem i wysyłaniem maili
Witam!
Jestem początkującym adminem BES i mam pewien problem, mianowicie jeden z użytkowników nie dostaje maili i nie moze ich wysyłac... w managerze mam u niego status "running" i niby wszysztko jest ok z wyjątkiem nr IMEI, którego nie ma... nie wiem co mam z tym zrobić... zrobiłem ponowną aktywacja ale nie pomogło... czy to jest wina urządzenia czy gdzie mam szukać, bo trace pomysły...
BlackBerry: Bold
PIN: 2556EA8F
Wysłany: 2008-05-28, 10:28
1.Czy przypadkiem jakiś program antyspamowy nie wyłapuje maila aktywacyjnego (podczas aktywacji jest przesyłany na konto mail aktywacyjny który od razu powinien zniknąć/zostać "wciągnięty" przez BES'a)/
2.Czy nie ma problemu z uprawnieniami? Czy ustawiłeś odpowiednie uprawnienia dla tego uzytkownika? Najczęściej problemy dotyczą uprawnień.
3.Z tego co pamiętam jest możliwość aktywacji urządzenia poprzez podpięcie po USB do BES'a. Kiedyś jedno urządzenia tak aktywowałem - próbowałeś/masz taką możliwość?
Daj znać, bo lista innych działań na rzecz rozwiązania problemu jest długa :)
_________________ Wiedz, że stoisz, gdy stojąc lękasz się upaść, gdy czynami na cnoty cnotami na czyny zasługujesz.
Tomashx, Dokładnie tak jak pisze Domel, zadznij od aktywacji przez podpięcie USB,
Dodatkowo sporóbuj wysłać widomość testową prosto z serwera najpierw przez emial potem przez PIN,
Dalej juz tylko uprawnienia "send i receive" na koncie użytkownka.
Czy nie jest to jakaś karta demo od providera?
Program antyspamowy odpada, uprawnienia są nadane globalnie.... uzytkownik wczesniej korzystał z usługi juz dłuzszy czasi było OK, jednak od dwóch dni cos sie skopało i kicha ;/ bede jeszcze z tym walczył (bo w sumie wyjscia nie ma:P ) odezwe sie jak cos znajdem ale dzieki wielkie za próbe pomocy :)