Więcej już nie napiszę bo prezentujesz żenująco niski poziom i to w każdym aspekcie: wypowiedzi, obsługi PC i sprzętu, umiejętności wyszukiwania informacji i rozumienia istoty rzeczy. Lepiej pozostań przy Nokii, oszczędzisz nerwów sobie i innym.
_________________ Zdrajców domem, zaś prawych przytułkiem ojczyzna
tylko po co mi tlumaczysz jak mam podlaczyc BB i wlaczyc deskop menagera to nie mam zielonego pojecia !? jak tam mam juz oddawna zrobione.....
A pytalem sie co z tym PL menu co jest potrzebne zeby se to zrobic i co ?? Nic nie napisales
Z tego co wiem to te fotum jest od tego wlasnie zeby zadawac pytania zeby uzyskac odpowiedz od ekspertow.... A tOo juz nie moja wina ze nie mialem doczynienia nigdy wczesniej z BB i jestem zielony, chyba kazdy urzytkownik ktory poraz pierwszy ma doczyniena z BB ma dUuzo pytan
chyba kazdy urzytkownik ktory poraz pierwszy ma doczyniena z BB ma dUuzo pytan
tak, masz rację kążdy początkujący "urzytkownik" ma dużo pytań, my też kiedyś je mieliśmy i po to powstało te forum. A teraz wystarczy zajrzeć da FAQ, ale jak się komuś nie chce... (tylko błagam nie pisz, że czytałeś FAQ i szukałeś już wszystkiego po się tylko dalej będziesz kompromitował)
p.s.
do szkoły czas wrócić i nad ortografią popracować, thx god już niedługo wrzesień.
tu chyba nie chodzi o brak ALT...
Ja nigdy nie uzywalem w necie polskich fontow, a bawie sie w "internet" juz ok. 10 lat... Zreszta kiedys wrecz wskazane bylo nie uzywac polskich fontow, bo praktyczie kazdy mial inne kodowanie w kliencie e-mail.
Jestem pelen podziwu dla osob, ktore Tobie odpowiadaja, naprawde
To moze zamiat pier**** o pisowni ktos z laski swojej opowiedzial by tak na moje pytania co ? bo jak narazie to kazdy ma to gleboko w du*** z tego co widze ....;/
PASI
Ostatnio zmieniony przez Kriss 2008-08-22, 20:10, w całości zmieniany 1 raz
Kriss, człowieku jakie pytania??? wszyscy Ci odpowiedzieli, a ty ciąglę zadawałeś następne durne pytania.