Wysłany: 2008-07-18, 13:49 Pomoc - Bluetooth Blackberry 8700g
Witam. Ostatnio [3 dni temu] kupiłam ww. Blackberry 8700g i mam pare pytań do tych którzy posiadają ten telefon dłużej.
Otóż, jestem całkowicie zielona w tym telefonie i nie "aktywowałam" jeszcze wszystkiego a sama nie wiem jak to zrobić.
Po pierwsze konfiguracja obsługi wiadomości - nie moge wysyłać ani otrzymywać maili. Nie wiem jak to mam zrobić.
Na głównym ekranie pisze mi też odmowa transmisji danych i nie wiem o co w tym chodzi.
Jest też problem przy bluetooth - gdy chce się połączyć z jakimś telefonem to wyskakuje mi że nie można sie połączyć. Nie moge nic przesyłać itd.
Chciałabym tez wgrac pare mp3 ale nie wiem jakich programów do tego użyc ani jak.Czytałam FAQ ale tam jest tyle nazw i nie wiem co one znacza:D
Wiem że tego jest dużo ale bardzo bym chciała żeby mi ktoś pomógł
Pozdrawiam:))
1. Potrzebujesz usługi BIS (Blackberry Internet Service) - aktywuje się ją u operatora.
2. Komunikat o odmowie transmisji występuje przy braku aktywacji BIS/BES
3. Aby odebrać coś via Bluetooth musisz go włączyć, przejść do folderu mediów - dzwonków/tapet i wybrać "Odbierz, korzystając z Bluetooth".
Do obsługi BB z PC zainstaluj program Desktop Manager.
_________________ Zdrajców domem, zaś prawych przytułkiem ojczyzna
BlackBerry: 8300
Wysłany: 2008-07-19, 06:44
@Rbuzz - szacun za cierpliwość
Pozwolę sobie tylko na małe uzupełnienie:
RBuzz napisał/a
2. Komunikat o odmowie transmisji występuje przy braku aktywacji BIS/BES
- Od wersji OS 4.2.xxx można ów komunikat wyłączyć (przy jednoczesnym braku BIS/BES), jest o tym mowa na forum,
RBuzz napisał/a
Aby odebrać coś via Bluetooth musisz go włączyć, przejść do folderu mediów - dzwonków/tapet i wybrać Odbierz, korzystając z Bluetooth.
- Profil bluetooth umożliwiający przesyłanie plików również pojawia się od wersji OS 4.2 w górę. Oczywistą oczywistością jest pamiętanie o wcześniejszym sparowaniu telefonów
Dzięki porhinio
Mam jeszcze pare pytan