symu
BlackBerry: BRAK
Wysłany: 2008-08-19, 13:01 Pierwszy BB- kilka pytan
witam to moj wierszy post na forum.
Chce kupic sobie pierwszego w moim życiu smartphona i przyznam że nigdy wczesniej nie mialem z nimi stycznosci. Wybor padł na BB. Myślę o czymś z serii 8800 lub 8300 i mam kilka pytan:
1)czy z tych serii tylko 8820 i 8320 maja wi-fi ??
2) Wyczytalem gdzies ze niektore modele BB ( juz nie pameitam nbumerow) pozwalaja na prace z plikami offica, czy w takim razie można na nim zainstalowac programy robione pod windows mobile??
3) czy ewentualnie można zainstalwoac na BB inny OS (wlasnie wspomniany windows mobile) tak by wszystko dzialalo normalnie??
Dziekuje z gory za odpowiedz.
Arc
BlackBerry: 8800
Wysłany: 2008-08-19, 13:10
mimo iż jestem świeżym użytkownikiem tego serwisu i jestem całkowicie zielony pozwole sobie na odpowiedź :)
1. 8830 też ma wifi z tego ci sie orientuje
2. wszystkie modele pozwalają na tworzenie i odczyt plików word, excel i powerpoint po zainstalowaniu programu documentsotgo czy jakos tak, prosze mnie poprawic jeśli sie mylę :)
3. nie ma takiej możliwosci
Ap ropo wi-fi. Z racji tego, ze w Plusie kupiłem usługę BISa to powiem Wam, że brak wi-fi nie jest problemem. Nie dość ze z serwera BB strony ładują się o niebo szybciej niż na Nokii E51 (wiadomo dlaczego) to na dodatek dostęp do Internetu jest wszedzie.
Tak więc może warto przemyśleć zakup sprzętu z wi-fi na rzecz usługi BIS w Plusie (nie wiem jak inni operatorzy naliczają koszty dostępu do netu z terminali i czy to jest zawarte w cenie usługi).
dejnekas,
Orientuj się, bo z tego co wiem to opłata za Bis obejmuje nielimitowany transfer jeśli chodzi o maile, natomiast korzystanie z www jest normalnie płatne.
chyba że w Plusie jest innaczej (w co nie chce mi się wierzyć)