Hey wszystkim, jestem nowy w temacie BB i mam problem z wgraniem opery mini przez DM, po prostu się nie da :( wyskakuje błąd że nie da się zainstalować :/
Walczyłem dość długo próbując zainstalować Operę przez DM (też wywalało mi jakieś błędy, brak składników do instalacji itp.) i ostatecznie się poddałem.
Jakimś cudem moja przeglądarka zainstalowana standardowo w BB połączyła się ze stroną operamini.com (chociaż na żadne inne strony nie chciała wejść) i ściągnąłem Operę bezpośrednio na telefon - to chyba najlepszy sposób instalacji.
jesli to pytanie sie gdzies pojawilo to wielkie sorki....
jak wyglada korzystanie z opery z finansowego punktu widzenie... ile sie placi i na jakiej zasadzie.. wiecie.. jestem nowy =D
pozdraiwam,
Magik
_________________ "nie pytaj, tego nie wie nikt, bo nikt nie wie tego, ze mam cos czego nie masz ty..."
tak za oglądanie strony też się płaci ponieważ każda strona to jakaś ilość danych.......zdjęcia teksty to wszystko są dane i im więcej ściągniesz to więcej zapłacisz no chyba jak już wcześniej wspomniałem masz jakiś Ciekawy pakiet....chyba że używasz Wi-Fi ale z tego co widzę masz 8100 więc nie możesz go używać bo go nie masz :)))))
jak juz to BB 8300 =D
wgralem opere i mam blad o zlej konfiugracji.. cos o gprs sie pluł =D
jak powinna wygladac konfiguracja.. co gdzie wpisac...?
pomoze ktos? =]
bo jak jakzwykle nie wiem =D
pzdr
_________________ "nie pytaj, tego nie wie nikt, bo nikt nie wie tego, ze mam cos czego nie masz ty..."
Panowie czy w ostanim czasie tez macie problemy z otwieraniem stron na operze?
Mam BB8800 i Opere Mini 4 Beta 2, strony wogle sie nie laduja lub czasami do polowy i stoi.
Problem nie dotyczy tylko mnie bo sprawdzalem to na Noki E61 i tez jest lipa jak rowniez na 2 innych BB8800 oraz jednej 8700
Beta narazie tylko po angielsku:
- można zapisywać strony na karcie sd, lub w pamięci telefonu i oglądać je potem offline
- łatwiejszy sposób wpisywania adresów stron
- strony ładują się szybciej