Hello, od 2 godzin jestem szczęśliwym posiadaczem mojego pierwszego BB. Jestem jeszcze kompletnie zielony a na dodatek mój 7290 ma simlocka na T Mobile (chyba).
Poradźcie co zrobić żeby szybko i w miarę tanio sie go pozbyć.
Ogólnie to zaszokował mnie ten BB. Jak na pierwszy kontakt, bez możliwości dzwonienia i wchodzenia do neta to ... CAŁKIEM mi sie podoba.
drodzy forumowicze mam Blackberry 8300 curve z simlockiem na nie wiem co, bo telefon jest kupiony z vodafone uk, a wyswietla sie provider polski ERA. a chcialbym kupic odblokowanie simlocka tylko nie wiem co mam kupic i z jakiej strony internetowej bo jest ich wiele, czy to ma byc polska czy zachodnia strona, i czy moze to byc odblokowanie na jakakolwiek siec prosze o pomoc. dziekuje
_________________ BB 8300 os 4.5.0.52 TimItaly official release
Mój telefon szczęśliwie został odblokowany ;) dostałem jednak tylko kod do swojego imeia.
Wszystko trwało ok. 3 tygodni.
pzdr
_________________ 8800 bb i nokia ;)
marekk Gość
Wysłany: 2008-02-23, 11:26
janusz_5 napisał/a
Mój telefon szczęśliwie został odblokowany
witam, przepraszam ale czy ktos ma jakiekolwiek doswiadczenie z tym "sklepem" zdejmujacym simlocki (http://abcgsm.eu/sklep/index.php?
Kupilem bb z orange uk a nie bardzo mam mozliwosc placenia na ebayu.
Dla wszystkich forumowiczow, ktorzy chca odblokowac Blackberry, Ja chce polecic http:\\www.mobile2mobile.net na odblokwanie Blackberry, jest to sklep z angli, sciagaja kody przez imei. Z angielskich sieci za 14.99 funtow, a innych 25. Ja mialem zablokowany w Vodafone UK, i czekalem jakis tydzien, a to tylko dlatego ze wplacilem przez konto. przyslali kod wpisalem zgodnie z instrukcja jaka jest na forum i zadzialalo.
_________________ BB 8300 os 4.5.0.52 TimItaly official release